Cotxes metall bburago, col·leccionables baranyes i trofeus esportius Tony Puyalto

3 cotxes de metall i 1 trencat, pins barbai i cromos, banderola amb pins, diversos trofeus i medalles esportives infantils

Codi DTP

israel mateo propietari wham vintage store i geni del mal

Israel Mateo – Propietari Wham! Vintage and Retro Store

Comparteix, llenyi!

  • ¡Super amable! Siempre qué voy descubro algo, ya sea por los vinilos, los libros o por recomendaciones que te dan en la tienda.

    andrearaets Avatar andrearaets
    07/01/2026

    Pasé por casualidad por delante de la tienda y qué descubrimiento! Parecía que había vuelto al pasado. Por fuera parece pequeña pero si entras alucinas la de cosas que hay. El dueño muy amable.

    Esther Avatar Esther
    14/11/2025

    Un forat de cuc per viatjar per l'espai-temps. Hi ha coses al·lucinants, nostàlgia, tresors i màgia. S'ha acabat donar voltes a la frase 'és que no sé que regalar-li'.

    NoBye NoAloha Avatar NoBye NoAloha
    17/10/2025
  • Pots trobar coses antigues de tota mena

    Francisco Galera Manzano Avatar Francisco Galera Manzano
    15/10/2025

    Ens van tractar molt bé i tenen bona selecció de còmics grapes i discos de música

    Angel Pontaque Avatar Angel Pontaque
    21/08/2025

    Botiga vintage. Gran varietat de discos i novetats constants. Per anar passant

    Raul Laia Avatar Raul Laia
    13/08/2025
  • Tienda súper bonita, con variedad y buenísima atención!

    Sergio Moreno Avatar Sergio Moreno
    01/08/2025

    Una gran atenció al client acompanyada d´un bon catàleg i un enviament impecable. Recomano enormement. Moltes gràcies!

    Samu Costes Avatar Samu Costes
    21/01/2026

    Bonica botiga on pots trobar des de vinils, còmics i llibres per a l'estiu, com a figuretes per decorar casa teva.

    jordi fajula rodriguez Avatar jordi fajula rodriguez
    01/08/2025

Últim contingut del bloc

🤞 No et perdis el nostre butlletí!

No fem spam! Més informació a la nostra política de privadesa

Wham Vintage & Retro Store

Estoy ahí pensando...